A Chainway egészségügyi PDA és a mobil egészségügyi szoftver célja a betegbiztonság és a folyamatok hatékonyságának javítása a mobil egészségügyi ellátásban.
A világ jobban összekapcsolódik. A vonalkód- és RFID-technológiákat manapság egyre inkább értékelik az egészségügyben.
A Chainway mobil egészségügyi információs megoldást kínál az IoT és a felhőalapú számítástechnikai technológiákon alapuló, integrált kézi számítógép és kompatibilis szoftverek segítségével, amelyek Wi-Fi vagy 4G hálózatokon keresztül zökkenőmentesen kapcsolódnak a HIS, EMR rendszerekhez. Mindezek beépítésével az ápolószemélyzet munkafolyamataiba megoldásunk célja, hogy átfogó javulást hozzon a kórház egészségügyi ellátórendszerében.
Nézze meg ezt a videót, hogy többet megtudjon a Chainway egészségügyi megoldásairól.
Az ellátás minőségének és a betegbiztonságnak a javítása szempontjából kulcsfontosságú, hogy hogyan lehet gyorsan és pontosan azonosítani egy beteget, és hogyan lehet azonnal hozzáférni a beteg lényeges információihoz az egészségügyi ellátás során. A vonalkódos karszalag minden betegnek elektronikus azonosítót ad, ami elengedhetetlen a betegellenőrzéshez.
A gyógyszeradagolási hiba (MAE) az egyik leggyakoribb nemkívánatos eseménytípus a kórházba felvett betegek esetében, és a megelőzhető halálozás leggyakoribb oka. A legmagasabb fokú betegbiztonság biztosítása érdekében az orvosoknak a gyógyszereket az egészségügyi ellátás teljes folyamatában nyomon kell követniük vonalkód/RFID-képes egészségügyi mobil számítógép segítségével.
Az ápolóknak rendszeresen össze kell gyűjteniük a beteg életjeleit, hogy segítsenek felmérni a beteg általános fizikai állapotát.
Ezeket az adatokat a Chainway egészségügyi mobil számítógépen rögzítik, és továbbítják a kórház HIS-rendszerébe valós idejű nyomon követés és további elemzés céljából.
Az, hogy az egészségügyi szolgáltatók az ellátás helyén gyorsan hozzáférnek-e a szükséges információkhoz, dönt arról, hogy a kórházi személyzet milyen gyorsan tud reagálni a vészhelyzetekre és meghozni a kritikus döntéseket.
Az orvosi adatok elszámoltathatósága, pontossága és mobilitása mind a kórház, mind a betegek számára előnyös lesz.
A vérkészítmények hatékony leltárkezelése élet-halál kérdése lehet.
A vérátömlesztés, mint az orvosi munka rutinja, manuális rendszerben hibalehetőségekkel teli.
Az egészségügyben a lehető leghatékonyabb és legpontosabb gyógyszertári működést kell fenntartania. Ez azt jelenti, hogy a megfelelő gyógyszert és a megfelelő adagot kell időben kiadni a megfelelő betegnek.
Különösen a vényköteles gyógyszerek kiadása során a gyógyszerésznek mindig össze kell hasonlítania a gyógyszereket a receptekkel.
A minták gyűjtése alapvető szerepet játszik a kritikus diagnózis felállításában. Ez az ellátási pont kezdete, és csak a helyes orvosi mintacímkézés és azonosítás biztosíthatja a beteg biztonságát és a kezelés hatékonyságát.
A pontos diagnózis felállításához az orvosok a betegek mintájának pontos vizsgálati eredményére válaszolnak. A laboratóriumi minták és minták vonalkódokkal történő jelölése és nyomon követése rendkívül hatékony módszer a hibák megelőzésére, mielőtt azok bekerülnének az ápolói munkafolyamatokba.
A kórházi berendezések az egyszerű kerekesszékektől és infúziós állványoktól kezdve a kifinomult, több millió dolláros képalkotó gépekig terjednek a laboratóriumi berendezésekig.
Az ilyen eszközöket, különösen az értékes berendezéseket, nyomon kell követni a pénzügyi elszámoltathatóság és a vészhelyzetre való azonnali reagálás érdekében.
Az orvosi fogyóeszközök teljes átláthatósága, az orvosi berendezések helyének ismerete az ellátás helyén, valamint a bizalmas dokumentumok megfelelő kezelése mind-mind olyan okok, amelyek miatt a leltárkezelés fontos az egészségügyi intézmények számára.
A kórház naponta foglalkozik egészségügyi hulladékkal. Ezeket a hulladékokat, különösen a veszélyes hulladékokat és a vegyi hulladékokat megfelelően kell kezelni, mielőtt veszélyessé válnának a lakosságra és a környezetre.
Az ápolók és más egészségügyi szakemberek közötti hatékony kommunikáció határozza meg, hogy egy egészségügyi intézmény milyen gyorsan tud megalapozott döntéseket hozni és javítani a betegellátást.
A Chainway mobil egészségügyi PDA valós időben rögzíti a pontos egészségügyi adatokat a működési hatékonyság maximalizálása, az orvosi hibák kiküszöbölése, a betegek biztonságának javítása és a jobb egészségügyi ellátás biztosítása érdekében a következő 12 lépésben.
A Chainway egészségügyi szkennerek pontosan ellenőrzik a betegek személyazonosságát, és azonnali hozzáférést biztosítanak a betegek adataihoz.
A Chainway mobil számítógép biztosítja a pontos gyógyszeradagolást a betegbiztonság növelése érdekében.
A Chainway mobil eszközök lehetővé teszik az ápolók számára, hogy a beteg életjeleit az ágy mellett, valós időben összegyűjtsék, beírják és feltöltsék.
Az ápolók valós idejű betekintést nyerhetnek nagy mennyiségű beteginformációba a Chainway egészségügyi PDA-n.
A Chainway kézi számítógépek segítenek hibamentesen a vérkészítmények valós idejű nyomon követhetőségének megvalósításában.
Tartsa a gyógyszertári műveleteket a lehető leghatékonyabban és legpontosabban a Chainway mobil egészségügyi PDA segítségével.
A Chainway egészségügyi mobil számítógép pontosan elvégzi a minták azonosítást a betegek biztonsága érdekében.
A Chainway kézi számítógéppel pontosan és gyorsan nyomon követhetők laboratóriumi minták.
A Chainway egészségügyi RFID/vonalkódolvasó nyomon követi a megjelölt értékes orvosi felszereléseket a pénzügyi elszámoltathatóság érdekében.
Használja a Chainway mobil kézi számítógépeket a működési költségek csökkentésére és a készletkövetés pontosságának növelésére.
A Chainway kézi RFID-olvasók automatikusan azonosítják az orvosi hulladékokat, így azok megfelelően kezelhetők.
A Chainway mobil számítógép hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ápolók és más egészségügyi szakemberek között.