A Chainway mobil számítógépek egy intelligens raktárban koordinálják az átvétel, a komissiózás, a betárolás, a készletkövetés és a raktárellenőrzés folyamatait.
A raktár olyan raktározási létesítmény, amely árukat fogad, és végül elosztja azokat a fogyasztóknak vagy más vállalkozásoknak. A raktárkezelés az átvétel és a betárolás, a leltárkészítés, a válogatás és a komissiózás, végül pedig az áruk megfelelő rendeltetési helyre történő szállítása folyamatának koordinálása. A pontos és hatékony raktárkezelés a kulcsa annak, hogy az ellátási lánc nyereségessé váljon. Ez megköveteli, hogy minden lépésnél pontos információkat rögzítsenek.
A Chainway mobil számítógépek a papír alapú adatrögzítést és a kézi leltárszámlálást automatizált elektronikus adatrögzítéssé és továbbítássá alakítják át. Az Android rendszerre épülő és 1D/2D vonalkódolvasóval, UHF/HF RFID olvasóval, GPS helymeghatározással, tiszta kamerával és 4G/3G/Wi-Fi vezeték nélküli kapcsolattal integrált mobil számítógépek növelik a pontosságot és a termelékenységet a raktári dolgozók árukezelése során. A valós idejű adatátvitelnek köszönhetően egy jobban összekapcsolt és intelligensebb raktárral rendelkezik majd, miközben az összes feltöltött információ fokozott átláthatóságát élvezheti, hogy felgyorsítsa az átfutási időt és optimalizálja a feltöltési terveket. Később a szállítás során a Chainway telematikai alapú járműre szerelt számítógépek valós időben figyelik a járművezetők viselkedését, a flotta állapotát és a rakomány állapotát, hogy biztosítsák a közúti biztonságot.
A raktárkezelők a Chainway mobil számítógépekkel az 1D/2D vonalkódok vagy RFID-címkék beolvasásával könnyen megismerhetik a beérkezett termékek mennyiségét és típusát. Ezeket az adatokat 4G/3G vagy Wi-Fi kapcsolat mellett automatikusan elküldik a raktár háttértár szerverére. Elpakoláskor a Chainway mobil számítógépek intelligensen hozzárendelik az összes terméket a megfelelő raktárhelyekhez. A komissiózási útvonal is generálódik, és vezeték nélkül továbbítják a Chainway mobil termináloknak, hogy a dolgozók mindig a legrövidebb idő alatt tudják a kívánt termékeket felvenni.
A Chainway a vonalkód/RFID mobil számítógépével és a járműre szerelt telematikai számítógépével összekapcsolhatóvá és intelligenssé teszi a raktárat.
A kézi számítógépek fogadják a megrendeléseket, és automatikus ellenőrzés céljából beolvassák a termékek vonalkódját / RFID-címkéit.
Használja a Chainway mobil kézi számítógépeket a működési költségek csökkentésére és a készletkövetés pontosságának növelésére.
Állítsa be a legrövidebb felvételi utat és automatizálja a tranzakció ellenőrzését a Chainway kézi vonalkódolvasókkal.
A Chainway kézi RFID/vonalkódolvasók megkönnyítik a berendezések karbantartását és javítását a helyszíni szervizben.
A Chainway PDA ellenőrzi a rakományokat, mielőtt azok elhagyják a raktárt és eljutnak a végső célállomásra.