Egészségügy

Hozzáférési információk

Kihívások

Az ápolók nem férnek hozzá valós időben a legfontosabb beteginformációkhoz az ágy melletti ellátás során. Az irodában kell ellenőrizniük a szükséges adatokat. Ha incidensek történnek, a papír alapú egészségügyi nyilvántartásokból hiányoznak a személyzet elszámoltathatóságát támogató részletek.

Megoldás

Hozzáférés megszerzéseAz ápolóknak igazolniuk kell az ujjlenyomatukat vagy be kell jelentkezniük az egészségügyi szoftverbe a Chainway egészségügyi PDA-jukon vagy táblagépükön, mielőtt hozzáférnének az orvosi információkhoz. A különböző szintű személyzet különböző szintű hozzáféréssel rendelkezik az adatokhoz.

Ellenőrizze a beteginformációkat
A stabil és gyors 4G vagy Wi-Fi vezeték nélküli kapcsolaton keresztül bárhol (irodában, kórteremben, laboratóriumban vagy műtőben) való valós idejű hozzáférés a lényeges orvosi adatokhoz (a betegek kórtörténete, receptje, életjelek, egészségügyi ellátás előrehaladása és tarifa) lehetővé teszi az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy nyomon kövessék az adatokat az idő múlásával, figyelemmel kísérjék, hogyan mérik a beteg bizonyos paramétereket, és javítsák a praxisban az ellátás általános minőségét és hatékonyságát.

Nővéri információk ellenőrzése
A 4G vagy Wi-Fi kapcsolat alatt az ápolási vezetők és adminisztrátorok nemcsak tisztességesen és érzékenyen, hanem gyorsan és pontosan végezhetik az ápolási ütemezést a PDA-kon. Az osztályok beosztásának, elérhetőségének, megbízólevelének és foglalkoztatási információinak egyetlen szoftverben történő központosítása egyszerűsített és hatékonyabb beosztáskezelést eredményez.

Eredmények

  1. A digitális orvosi adatok papírmentes egészségügyi folyamatot hoznak vezeték nélküli környezetben.
  2. A Chainway egészségügyi PDA lehetővé teszi az ápolási részlegek számára, hogy egyszerűsítsék a csapatkommunikációt, a személyzeti és időbeosztás-kezelést, így a személyzet és a vezetők produktívabbá válnak.
  3. Az orvosi adatokhoz csak az arra felhatalmazott személyzet férhet hozzá, ami védi az adatbiztonságot.