Logisztika, kiskereskedelem

Felvétel

Kihívások:
A raktári dolgozók hagyományosan papíralapú komissiózási listákról és az igazgatók hangos eszközei alapján válogatják ki a tételeket, majd minden egyes tranzakciót feljegyeznek, és ezeket a készletváltozásokat rendszeresen beviszik az ERP-rendszerbe PC-n keresztül.

Előfordulhatnak emberi hibák, késések, és a készletadatok pontatlanul rögzíthetők. Következésképpen az elosztóközpontok vagy a kiskereskedők nem tudnak adatvezérelt marketingdöntéseket hozni.

Megoldás:
A Chainway mobil számítógép valós időben fogadja az elektronikus komissiózási listákat a backend szerverről, a legrövidebb út logikája alapján létrehoz egy komissiózási útvonalat, beolvassa a termékek 1D/2D vonalkódjait vagy RFID-címkéit, hogy automatikus tranzakcióellenőrzést végezzen, és a megújult leltárt vezeték nélkül (3G/4G/Wi-Fi) elküldi az ERP-rendszerbe.

Eredmények:

  1. Minden adat elektronikusan rögzítésre kerül, és vezeték nélkül, a Chainway mobil számítógépen keresztül továbbításra kerül a backend szerverre.
  2. A komissiózási listákat a „legrövidebb komissiózási útvonal” logikája alapján állítják össze és osztják ki a legmegfelelőbb operátoroknak. Ez növeli a termelékenységet és a hatékonyságot.
  3. A termékek vonalkódjainak vagy RFID-címkéinek beolvasása, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a megfelelő cikket a megfelelő nyílásból szedték ki, mielőtt az operátorok az előkészítő területre mozgatnák azokat.
  4. Miután az összes szükséges készletet kivették a raktári résekből, a valós idejű készletadatok frissülnek az ERP-rendszerbe.
  5. A komissiózási idő ismeretében a kiskereskedelmi üzletek megbecsülhetik a kívánt termékek érkezési idejét, és azonnali marketingdöntéseket hozhatnak.