Kihívások:
A hulladékgazdálkodás számos kórház számára aggodalomra ad okot. Egyes kórházak illegálisan lerakják a hulladékokat, ami nagy kockázatot jelent mind a lakosságra, mind a környezetre nézve; míg sok más kórház manuálisan végzi a hulladékok osztályozását és nyilvántartását, ami időigényes, munkaigényes és hibakényes.
Megoldás:
RFID címkék az orvosi hulladékok azonosítására
Az RFID-címkék pontos információkat szolgáltatnak a tárolókban lévő hulladékról, beleértve a hulladék súlyát, jellegét és eredetét, a szállítás időpontját, a felelős személyzetet stb.
Ezen RFID-címkék beolvasása dekódolja a hulladékinformációkat, és vezeték nélküli kapcsolaton keresztül elmenti azokat az adatbázisba.
Hulladékkezelési lépések
A hulladékkezelési folyamatok láncolata négy fő lépésre oszlik: gyűjtés, szállítás, feldolgozás és újrahasznosítás vagy ártalmatlanítás.
Az RFID és a Chainway kézi RFID-olvasó használatával a hulladékfeldolgozó vállalatok új információkat írhatnak a címkékre, hogy biztosítsák a címkék sértetlenségét, valamint koordinálhatják és azonosíthatják az összes hulladéktípust, hogy a potenciálisan veszélyes hulladékot a helyi jogszabályoknak megfelelően kezeljék.
Teljes idejű felügyelet
Az RFID-címkék minden egyes lépésnél automatikusan továbbítják az új információkat, például az érkezés idejét és helyét, a hulladék típusát és súlyát, valamint a hulladékkezelő ügynökséget a kórháznak és más részvényeseknek az elszámoltathatóság érdekében.
Eredmények:
Az RFID-címkék és a Chainway kézi RFID-olvasók használatának köszönhetően az orvosi hulladék automatikusan azonosítható.
A kórházak, valamint a szállító és feldolgozó vállalatok számára a nyomon követhetőség és az elszámoltathatóság megteremtésével megelőzhető az illegális hulladékelhelyezés.


