Fogadás, logisztika, raktárazás

Fogadás

Kihívások:
A raktározásban hagyományosan a dolgozók kinyomtatják a rendeléseket, kinyitják a dobozt, hogy ellenőrizzék, hogy az áru típusa és mennyisége megfelel-e a papíralapú rendeléseknek, feljegyzik a részleteket, beleértve a rossz vagy nem megfelelő szállítmányokat, majd ezeket az adatokat számítógépen keresztül beviszik a vállalat raktárkezelő rendszerébe. A folyamat időigényes, magas hibaaránnyal jár, és a felügyelet hiánya miatt fennáll a csalás kockázata.

Megoldás:
A Chainway kéziszámítógép fejlett 1D/2D vonalkódolvasó és RFID olvasási/írási kapacitással, gyors és gördülékeny 4G/3G/Wi-Fi vezeték nélküli kapcsolattal, tiszta színes kamerával és más ERP rendszerekkel való nagyfokú kompatibilitással bizonyítottan megoldja ezeket a problémákat. A készülék a vállalat back-end szerveréről fogadja a rendeléseket, automatikus ellenőrzés céljából beolvassa a termékek vonalkódját vagy RFID-címkéit, majd vezeték nélkül továbbítja ezeket az adatokat a raktárkezelő rendszerbe.

Eredmények:

  1. Az RFID-címkék másodpercek alatt leolvashatók a csomagokon keresztül egy sűrű lakosság esetén.  A Chainway kézi számítógép a kategóriájában legjobb UHF RFID olvasóval pontosan és azonnal rögzíti az átvett áruk digitális adatait. Hibamentes és költséghatékony.
  2. A helyszíni ellenőrzés során, ha a termékek sérültek, nem minősítettek vagy eltérnek a rendelésektől, a dolgozók a Chainway kézi számítógép színes kamerájával fényképeket készíthetnek és ezeket a fényképeket bizonyítékként rögzíthetik.
  3. Az átvételi adatok, beleértve a termékek típusát és mennyiségét, átkerülnek a backend rendszerbe, frissítve annak adatbázisát. A rendszergazdák valós idejű betekintést nyernek a tényleges készletbe. 
  4. A raktárkezelés intelligensebb és hatékonyabb lépéssel indul, valamint javul a raktárkezelés általános szintje.