Kihívások:
A raktárak normális működésének biztosítása érdekében a dolgozóknak rendszeresen el kell végezniük a berendezések karbantartását és javítását. Fizikailag ellenőrzik ezeket a berendezéseket, jelentéseket írnak, majd egy helyhez kötött számítógépen keresztül beviszik azokat a raktár backend platformjába. Ez időt emészt fel, hajlamos a hibákra, és előfordulhat munkavállalói csalás.
Megoldás:
A raktári berendezések minden egyes darabját, amelyet ellenőrizni kell, RFID- vagy vonalkódos címkével látják el. Ez egy egyedi sorozatszámot és a berendezés adatait tartalmazza. A helyszínen a dolgozók Chainway kézi RFID-olvasókat vagy vonalkódolvasókat használnak az adott berendezések azonosítására, a karbantartás elvégzésére és az eredmény bevitelére a raktárkezelő rendszerbe 3G/4G/Wi-Fi vezeték nélküli kapcsolaton keresztül.
Eredmények:
- A Chainway kézi RFID-olvasók / vonalkódolvasók pontosan rögzítik és továbbítják az ellenőrzési és karbantartási adatokat. Kiküszöböli az emberi hibákat az átírás során.
- A GPS segítségével a Chainway készülék elküldi a helyszíni szerviz helyét, miközben az ellenőrök dolgoznak. Ez megköveteli, hogy az alkalmazottak a helyszínen legyenek, ami segít a vállalatnak a munkavállalói csalás elleni küzdelemben.
- A Chainway kézi olvasó színes kamerával van felszerelve. Az ellenőrök ezt használhatják a jelentéshez fényképek hozzáadására. A karbantartási adatok egyértelműbbek lesznek.