Kihívások:
Annak érdekében, hogy a raktári berendezések egészségesek maradjanak a kiskereskedők ellátási láncának támogatása érdekében, a raktári dolgozóknak rendszeres helyszíni szervizelést kell végezniük. Karbantartási feljegyzéseket készítenek, majd ezeket egy helyhez kötött PC-n keresztül beviszik a backend rendszerbe. Ez a folyamat időigényes, hibakényes és munkaigényes. Emellett előfordulhat, hogy az alkalmazottak csalnak.
Megoldás:
Minden berendezésre egyedi RFID- vagy vonalkódos címke kerül. A raktári dolgozók Chainway kézi számítógépekkel azonosítják az egyes berendezéseket, és vezeték nélkül viszik be az új ellenőrzési információkat a backend-kiszolgálóra.
Eredmények:
- A Chainway kézi számítógép gyors és stabil vezeték nélküli kommunikáció (3G/4G/Wi-Fi) segítségével pontos karbantartási és javítási adatokat továbbít a berendezésekről a backend szerverre. Az emberi hibák kiküszöbölésre kerülnek.
- Az ellenőrzési adatokat a helyszínen kell rögzíteni és rögzíteni. Biztosítja, hogy a karbantartási nyilvántartások ne legyenek hamisak. A rendszeres karbantartás és ellenőrzés lehetővé teszi, hogy a raktári létesítmény mindig jó állapotban legyen.
- A Chainway kézi számítógép egy kamerával is fel van szerelve. Szükség esetén az ellenőrök fotóval rögzíthetik a problémát. Az összes üzenet (szöveges és fényképes formában) felkerül a háttértár rendszerbe, és a háttértár rendszer az eredménynek megfelelően szervezi meg a következő karbantartást.