Kihívások:
A megrendelések időben történő kiszállítása a vásárlókhoz a kiskereskedelmi vállalkozások utolsó lépése, a vásárlói élmény fokozásának utolsó lépése.
Ha a vásárlók nem férnek hozzá a rendelésük állapotához, ha a kézbesítőknek többletmunkát kell végezniük, hogy visszaküldjék az aláírt szállítási megbízásokat az irodákba, ha a csomag megsérül, miután a vásárló felbontotta, sem a vásárlók sem a kiskereskedők nem lesznek elégedettek.
Megoldás:
Az 1D/2D vonalkód-képalkotóval, GPS-szel és kamerával felszerelt Chainway mobil számítógép valós időben küldi a kézbesítők földrajzi helyzetét a backend-kiszolgálónak. A vásárlók a Chainway mobil számítógépen történő aláírással igazolják az átvételt.
Vita esetén a kézbesítők fényképeket készíthetnek bizonyítékként.
A raktártól a vásárló ajtajáig az ügyintézők minden egyes kiszállítás minden lépését pontosan ismerik.
Eredmények:
- A Chainway mobil számítógép GPS-funkciójának segítségével pontosan rögzíti a megrendelés helyét, és a vásárlók elégedettségének biztosítása érdekében kommunikál a vásárlókkal az átvételtől a végső szállítási visszaigazolásig.
- A kézi terminálon történő elektronikus aláírással történik a kiszállítás és az átvétel megerősítése. A bizonylatot továbbítja a back-end szerverre. A felhőalapú adatkezelés egyszerűsíti az adatgyűjtési folyamatot és javítja a termelékenységet.
- A csomag állapotának hitelesítése a Chainway mobilszámítógép által készített fényképfelvétellel a viták kiküszöbölése érdekében.