Kihívások:
Egy márka egy területen több üzletlánccal is rendelkezhet. Ha az egyes üzletek nem férnek hozzá a többi fizikai üzlet készletszintjeihez, a kiskereskedők nem tudnak reagálni a vásárlók igényeire, függetlenül attól, hogy melyik üzletben vásárolnak, és nem tudják időben feltölteni a termékeket a zsugorodás megelőzése érdekében.
Megoldás:
Integrálja a Chainway mobil számítógépet RFID/vonalkód címkékkel, hogy az egyes üzletek valós idejű készletét vezeték nélkül frissítse egy központi háttérrendszerben, ahol a kiskereskedők minden egyes fizikai helyszínen megtekinthetik a készletszintet. Ez átláthatóvá és könnyen nyomon követhetővé teszi a készletszintet.
Eredmények:
- Az üzletenkénti készletátláthatóság optimalizálhatja az értékesítést és növelheti a vásárlói hűséget.
- Ahogy az egyes üzletekben eladják és átveszik az árucikkeket, a személyzet a Chainway mobil számítógépek segítségével rögzíti a készletváltozásokat a termékek vonalkód/RFID-címkéinek beolvasásával, és a mobil adatgyűjtő terminál 3G/4G/Wi-Fi kapcsolaton keresztül automatikusan frissíti a készletet a backend szerveren.
- Ha egy bizonyos termék egy üzletben elfogyott, az üzlet munkatársai a termék címkéjét beolvasva a Chainway mobil számítógépeken megtekinthetik a közeli üzletekben való elérhetőséget, és a vásárlók választhatnak, hogy a közeli üzletben vegyék át a terméket.